ternyata serikandi PAS yang dilempar batu...media UMNO pembohong tahap cipanzee

Drs. Khalil lawat Muslimah PAS dilempar batu di Manek Urai.


KUALA KRAI, 14 July :- Di malam kemenangan PAS Di Manek Urai yang disambut dengan kegembiraan oleh semua penyokong PAS, ADUN Titi Serong, Drs. Khalil Idham Lim tidak melupakan rasa duka dan kesakitan yang dialami oleh seorang serikandi PAS, Cik Nadiah Mohd Kamil (24) yang dilempar bantu oleh musuh yang tidak dikenali semasa merayu undi di UPU Lata Rek.

Drs. Khalil berada sekitar 20 minit di Wad Kenari, Hospital Kuala Krai bagi mewakili Pakatan Rakyat Negeri Perak dan bertanya khabar tentang musibah yang dialami oleh muslimah PAS itu dan sempat menyampaikan sedikit sumbangan kepada magsa tersebut..

Mengikut maklumat yang diberikan kepada kami, beliau semasa sedang ingin menjawab satu panggilan talifon bimbitnya sekitar jam 12.15 tengah hari tiba-tiba seketul batu yang saiznya agak besar singgah didagunya dan menyebabkan luka yang membawa kepada 2 jahitan.

Cik Nadia yang berasal dari Kuala Kangsar dan sekarang menetap di Kuala Lumpur pada masa itu ditemani oleh keluarga angkat di Labok Machang tempat beliau menginap sejak sehari sebelum pilihanraya Manek Urai dan beliau datang khusus untuk merayu undi pada pilihanraya tersebut.




0 ulasan:

Post a Comment