siapa yang pukul anak mamak ni..baik ngaku cepat???

CEDERA TULANG BELAKANG MASIH MAMPU BERJALAN SERTA TERSENYUM

Ketua Putera UMNO mendakwa telah dipukul "bertubi-tubi" lebih 20 kali oleh sekumpulan individu yang tidak dikenalinya dalam suasana kelam-kabut itu.

"Yang saya tahu, lebih daripada sembilan orang kerumuni saya. Saya terima lebih daripada 20 tumbukan," katanya ketika dihubungi Malaysiakini lewat petang ini.

Azeez yang ketua Putera Umno, berkata beliau sedang mempertahankan Datuk Ismail Sabri daripada diperlakukan sedemikian rupa dalam kejadian pada kira-kira jam 9.20 itu.

"Masa saya nak selamatkan Datuk Ismail Sabri, saya telah kena pukul bertubi-tubi dan ditendang di belakang saya," katanya.

pelik tetapi benar : 20 tumbukan...tapi ...takde bengkak2..ilmu kebal ayah pin kot...


0 ulasan:

Post a Comment